Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

VS16
11.1.2023, 11:21
Dobrý den,

Klesající návštevnost hokejových zápasů je znát napříč celou extraligou. Pokud navíc hrajeme utkání ve všední den, tak jako včera, tak na šlágr s Libercem, který má vždy “grády”, přijde slabých 3200 diváků. Jakým způsobem chcete zlepšit promo těchto zápasů, aby si na ně lidé našli cestu?
Měl bych malý tip - 24. 1. hrajeme doma s Karlovými Vary a 28. 1. startují Votroci druhou půlku své soutěže v Plzni. Co fotbalisty pozvat na hokej a udělat třeba v čase mezi 16. - 17. hodinou autogramiádu fotbalistů buď ve stanu před zimákem, nebo někde uvnitř stadionu? Kapitán Votroků by pak mohl hodit čestné buly. Klub by to moc nestálo (maximálně vyhřívaný stan před zimákem) a alespoň by se projevila nějaká snaha přilákat lidi na stadion a prohloubit spolupráci hradeckých klubů.

Odpověď:
Dobrý den,
máte pravdu, že napříč ligou má návštěvnost klesající tendenci. Mountfield HK bude pokračovat v nastaveném objemu propagace, na který jsou stanovené podmínky.
Komunikace s fotbalovým klubem probíhá, téma společné akce již zástupci obou klubů řešili. Vámi zmiňovaný termín je však z mnoha důvodů nereálný, nicméně se spojení v rámci akce pro fanoušky budeme v budoucnu zabývat.
S pozdravem Petr Picka
Mahony. (Hradec)
21.12.2022, 12:38
Dobrý den,chci se zeptat,proc nejsou ve fanshopu k dostání kalendáře?

Odpověď:
Dobrý den,
dle informací z fanshopu jsou kalendáře standardně k dispozici.
S pozdravem Aleš Havel
Pifuš
2.12.2022, 11:53
Dobrý den,

v klubové aplikaci nebyly a už opět jsou k dispozici vstupenky na zápas s Libercem v pátek 9.12.2022 od 18:00 hod., i když je zápas odložen. Prosím o odstranění, neboť si lze na tento nehraný zápas zakoupit vstupenky.

Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
zápas proti Liberci se skutečně na určitou dobu objevil v prodeji, což vzniklo manipulací utkání proti Zugu. Nyní by mělo být vše v pořádku.
S pozdravem Aleš Havel
Q13 (Hradec !!)
1.12.2022, 07:22
Dobrý den, zbývá 1500 lístků na derby. Trochu to na instagramu a fb nahecujte ať se ten zápas vyprodá. Kdy jindy pomoci týmu než teď. Díky

Odpověď:
Dobrý den,
slovy klasika: jdeme zápas od zápasu :-) Derby se budeme věnovat – jak na ledě, tak na sociálních sítích – o víkendu.
S pozdravem Jan Vavřina
Pifuš
29.11.2022, 23:22
Dobrý den,

měl bych dotaz, proč nejsou v Prodejní aplikaci k dispozici vstupenky na domácí zápas s Libercem v pátek 9.12.2022 od 18:00 hod., když zápas je uveden na webu v rozpisu všech utkání.

Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
zápas s Libercem bude s největší pravděpodobností odložen, což se momentálně řeší s vedením Českého hokeje. Z tohoto důvodu není utkání v on-line prodeji ani v klubové aplikaci. O náhradním termínu budou fanoušci informováni na webu klubu a soc. sítích.
S pozdravem Aleš Havel
PATOLOG (Hradec Králové)
31.10.2022, 16:34
Dobrý den,

rád bych poděkoval panu Ing. Havlovi za skvělý přístup, komunikaci a ochotu při výměně permanentky. Je fajn, že má náš klub v týmu takové lidi, jako je pan Havel! :-) Díky

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za milou zpětnou vazbu :-)
michalda
26.10.2022, 13:05
Dobrý den,

dovolím si ještě jeden komentář. Je mi jasné, že na velký marketing zřejmě nemáte budget, možná ani kapacitu, to neumím posoudit. V Hradci však máme vysoké školy a mohli byste zkusit zadat nějaký studentský projekt, třeba z toho vzejde něco zajímavého. Nedělat nic je však cesta do pekel...Příští rok vám tu vyroste ”konkurence” v podobě nového fotbalového stadionu a fanoušek si zřejmě občas bude muset zvolit kam půjde ( omezené finance).Všichni bychom rádi chodili na plný stadion a zvučné posily. Mě třeba k podpoře napadá blbost co nic nestojí : anglicky / francouzsky mluvící hráči by mohli občas zajít do hodin na školách a v mateřeském jazyce se pobavit se studenty. Stejně tak mohou např. Finové zajít do hodin zěměpisu, Češi kouknout na tělocvik atd.. Počítám, že když např. v Jaroměři / Chlumci / Hořich uvidí hráče Mountfieldu, který tam nechá pár lístků, může to mít nějaký ohlas. Předpokládám, že ve smlouvách mají i hráči marketingové povinnosti. Třeba se s nápady někdo další přída a nebude vědět co dříve 😃 Neberte to jako osobní kritiku, ale snahu návštěvnost trošku ”nakopnout”. Vzhledem k loňskému úspěchu je to bída a osobně vidím jen pár stále se opakujících akcí - fotbal na Novým, pár ”mladých” na Stříbrnáku........ něco ”neotřelého” by se hodilo.

Hezký den a ať se daří !!


Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, že o velký marketing v našich podmínkách nepůjde. Realizujeme drobné a jak zmiňujete i pravidelné aktivity a ty mají již historicky svoji tradici a své místo v kalendáři. Konkurenci v podobě fotbalového klubu také vnímáme. Celkové pojetí prezentace a realizace aktivit je ovlivněno nejen samotným rozpočtem a dostupností služeb ale také prostorem, který je možné aktivitám věnovat. Každý klub funguje trochu jinak, Mountfield HK je postavený na menším týmu zaměstnanců, jejichž činnost má často velký přesah i mimo dané oddělení.
S pozdravem Petr Picka
PATOLOG (Hradec Králové)
23.10.2022, 20:10
Dobrý den, čtu tady, že pro zvýšení návštěvnosti se nedělá nic. Nezlobte se na mě, ale to je tedy tragédie. Místo toho, abychom si vychovávali fanoušky pro další generace, tak neděláme nic a na extraligu u nás chodí lidi lidí stejně jako na velké zápasy Chance ligy, to je dost smutné. Výmluva, že marketing je zaměstnán organizací CHL je opravdu zcestná, protože nás čekají už jen pouhé dva zápasy a dnů je spoustu.

Odpověď:
Dobrý den,
jak jsem již uvedl v předchozí odpovědi, klub je prezentován ve stejném rozsahu jako v minulých sezónách a veškerý poskytnutý prostor je bárterován. Na placenou prezentaci či aktivaci není stanoven rozpočet a nelze předpokládat, že by v době ekonomické krize na marketing byl vyčleněn. S tím souvisí i dostupnost a ochota subjektů bezplatně, barterově spolupracovat. Volné vstupenky se do škol a hokejových klubů v regionech dostanou stejně jako každý rok. Vámi zmíněné pouhé dva zápasy jsou z hlediska organizace extrémně náročné a v našich podmínkách, kdy téměř veškerá produkce je realizována "inhouse" se jim věnujeme denně.
S pozdravem Petr Picka
michalda
19.10.2022, 12:56
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat co aktuálně děláte pro zvýšení návštěvnosti ? Návštěvy nejsou nijak závratné a od pana Kmoníčka se dozvíme, že není budget na posily. Osobně jsem toho moc nezaregistroval, ale to je asi dobře, protože se snažím chodit pravidelně. Okolní vesnice a městečka tradičně ”patřili” koněpůlkám a myslím, že větší osvěta by mohla pomoci - Hořice, Nové Město, Dobruška, Chlumec..... Vždy si říkám, jestli např.rozdáváte zdarma lístky do škol, hasičům, sokolům a já nevím kde ještě ...Na stadionu je plno volných míst a mohli bychom si tím vychovat ”budoucí” věrné fanoušky. Předem díky za odpověď.
PS - blíží se derby a nikde žádná ”hecovačka”... Máme největší derby v republice a propagace by tomu měla odpovídat..


Odpověď:
Dobrý den,
v rámci zvýšení návštěvnosti teď konkrétní akce neprobíhají. V oblasti propagace je klub prezentován stejně jako v minulém roce. Marketing je rovněž vytížen organizací CHL.
S pozdravem Petr Picka
Jedlis (Hradec Králové)
17.10.2022, 16:59
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je v tuto chvíli možné si dodatečně koupit permanentku či už to není možné.
Předem děkuji za odpověď a přeji Vám hezký den.

Odpověď:
Dobrý den,
napište mi prosím na e-mail ales.havel@mountfieldhk.cz o jaký typ permanentky máte zájem a uvidíme, co se s tím dá dělat.
S pozdravem Aleš Havel
Další stránky
<<234567>>